Powered By Blogger

07 September, 2011

4

Porque duvidamos que chegássemos a este dia.

Fall in love with someone who loves you, takes you and understands you, even in the madness. Fall for someone who helps you, guides you and supports you everyday. Someone who says "I love you" with his/her eyes and who listens to you willingly. Someone who's not affraid of sharing with you and will hold you through the night.Fall for someone who misses you and needs your smile.
[As sábias palavras de uma amiga. E eu não podia concordar mais.]

7 thoughts unleashed:

Os meus momentos favoritos said...

Parabéns e muitas felicidades.

Otário Tevez said...

puff nunca tenho sorte em paixonetas --´

ps: tenho um projecto no meu blog,
procuro possíveis interessados!
passa por lá, abraço!

Silent Man said...

May 4 turn into 40 and if possible 400...

Happy B-Day!

Anonymous said...

Tenho saudades de tudo isso...

Eva Gonçalves said...

Nem sempre o coração escolhe sabiamente... e nós não temos voto na matéria!! :) Fazes anos?????? oooops

Confesso Amor said...

Porque tu mereces tudo ...e mais um pouco.

beijo enorme

Fátima Santos said...

Muitos parabéns para os 2! e o que está aí define em pleno o que é apaixonarmo-nos. :)

 
Copyright (c) 2010 Unleash your thoughts.... Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.